loading...

Berbuat Baik Berpada-pada, Buat Jahat Sekali Sekala Tak Apa?

aynora nur | 07 December, 2011,3:27 PM |

Salam semua,

Saya nak berkata banyak pun saya tak pandai segala segi, cuma bab2 tertentu dlm bidang pengetahuan saya, saya boleh banyak cakap. Cuma, sekadar satu perkongsian. Walau kadang kala korang tengok saya macam tak serius, tapi kali ini saya serius! Serius ni! Macam tak caya je...

Hidup Insya'Allah, Mati adalah Pasti...
Beramal ibadatlah bersungguh keranaNya macam kita nak mati esok hari, dan berkerjalah macam tak ingat dunia macam kita ni nak hidup untuk selama-lamanya. Jika kita pegang teguh prinsip ini, nescaya kita dapat dunia dan akhirat sekali. Kan manis tu, nyaman je hati kita kan?


 


Lagi satu, boleh ke buat jahat banyak kali kalau dah tahu benda tu jahat? Itu namanya kita tak sedar diri. Kalau kita ada akal fikiran, maka kitalah sebenar makhluk paling beruntung di muka bumi ini. Itu sebab kita dinamakan manusia, bukannya binatang...

Jadi renung2kanlah...

##aynora nur: Aku sekadar insan biasa... 


Terima kasih kerana membaca Dunia Kita di sini. Sila Klik 'LIKE' Jika Suka Dan Sila Beri Pandangan ye, Lots of Love...AA

#Inspirasi Wanita❤:
Segala sesuatu dalam hidup ini akan pergi dan tidak pernah lagi kembali, ;) :) kecuali DOA. Ia pergi dengan HARAPAN dan Ia kembali dengan REDHA dan KURNIA..
Tag : Renungan

Aynora Nur seorang blogger part time di Johor, Malaysia. Lulusan MBA. Aktif berblog sejak tahun 2010. Hubungi saya untuk Promosi produk dan servis. • Daily PV : 35,000 - 45,000 Info lanjut di about me ...
 

USERS
0 Komen untuk "Berbuat Baik Berpada-pada, Buat Jahat Sekali Sekala Tak Apa?"
DISCLAIMER: All content provided on this "Aynorablogs.Com – Inspirasi Wanita" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Aynorablogs.Com – Inspirasi Wanita will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Back To Top