Review Korean Drama : My Daughter The Flowers

As-salam,

My Daughter The Flowers dah mencecah episod 56 tayangannya di saluran ONE HD (393). Pada masa ini dah nampak konflik antara beberapa watak utamanya.


Jin Se Yeon reveals her ‘love life’ 

Dalam episod 55-56 My Daughter The Flowers,  Soon-Ae mencari anaknya yang hilang 30 tahun dahulu. Dalam pada masa yang sama Jae Ho memutuskan pertunangannya dengan Haejin. Dia sudah tidak mampu berbohong lagi tentang dirinya yang tidak dapat melupakan Soon-Ae bekas kekasihnya yang ditinggalkan. Soon-Ae membuka rahsia tentang dia memiliki anak bersama dengan Jae Ho. Apabila mereka melakukan siasatan mereka dikhabarkan bahawa anak mereka telah meninggal dunia 30 tahun dahulu. Jiwa Soon-Ae semakin tertekan.

Hubungan Kkot Nim dengan Sang Hyok semakin baik Mereka telah berjanji menjadi pasangan kekasih yang setia. Sang Hyok adalah anak angkat kepada Jae Ho.


Apakah kesudahan kisah mereka. Apakah Soon-Ae akan berbaik semula dengan Jae Ho dan membiarkan perasaan Kkot Nim dan Sang Hyok tercalar? Apakah rahsia yang disorokkan oleh ibu Jae Ho hingga dia benci sangat pada Soon-Ae.  

p/s : Baca sinopsis drama korea My Daughter The Flowers kat sini...

1 comment:

  1. baru plan nak tengok.. tapi sungguh banyak episodnya -.-'..

    ReplyDelete

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.