Cara Mudah Hilangkan Sakit Kepala

Tudung kanak-kanak
As-salam,

Kalau banyak sangat tugas yang kena buat dalam masa serentak, kita selalu kena serang sakit kepala yang tiba-tiba dan perlukan rawatan segera. Ada tak korang alami perkara seperti ini? Jangan panik atau hantuk kepala kat dinding pulak, hihi... mari kita tengok apa antara penyelesaiannya.

Cara Mudah Hilangkan Sakit Kepala


 
Ambil sebiji epal hijau dan di belah dua, dan ambil 2 gelas air. Rebuskan buah epal tersebut sehingga jadi tinggal 1 gelas air sahaja. Minum air rebusan epal hijau itu begitu aje, tak payah tambah gula. Bagus juga untuk mereka yang ada darah tinggi. Orang yang menghidap darah tinggi kan selalu pening/sakit kepala. Betul tak? So, selamat mencuba.


p/s: Cuba petua-petua yang lain juga di Koleksi Petua...
 

5 comments:

  1. tq for sharing...
    nanti nak cuba la..

    ReplyDelete
  2. waaah thanks for info. da lama sakit kepala hehe :D

    ReplyDelete
  3. ooo belum cuba lagi ni... bagusnya.

    p/s: terjah sini dari segmen mak dara..

    ReplyDelete

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.