loading...

Cara Mudah Hilangkan Sakit Kepala

aynora nur | 07 January, 2013,12:11 PM |
As-salam,

Kalau banyak sangat tugas yang kena buat dalam masa serentak, kita selalu kena serang sakit kepala yang tiba-tiba dan perlukan rawatan segera. Ada tak korang alami perkara seperti ini? Jangan panik atau hantuk kepala kat dinding pulak, hihi... mari kita tengok apa antara penyelesaiannya.

Cara Mudah Hilangkan Sakit Kepala


 
Ambil sebiji epal hijau dan di belah dua, dan ambil 2 gelas air. Rebuskan buah epal tersebut sehingga jadi tinggal 1 gelas air sahaja. Minum air rebusan epal hijau itu begitu aje, tak payah tambah gula. Bagus juga untuk mereka yang ada darah tinggi. Orang yang menghidap darah tinggi kan selalu pening/sakit kepala. Betul tak? So, selamat mencuba.


p/s: Cuba petua-petua yang lain juga di Koleksi Petua...
 
#Inspirasi Wanita❤:
Segala sesuatu dalam hidup ini akan pergi dan tidak pernah lagi kembali, ;) :) kecuali DOA. Ia pergi dengan HARAPAN dan Ia kembali dengan REDHA dan KURNIA..
Tag : Petua

Aynora Nur seorang blogger part time di Johor, Malaysia. Lulusan MBA. Aktif berblog sejak tahun 2010. Hubungi saya untuk Promosi produk dan servis. • Daily PV : 35,000 - 45,000 Info lanjut di about me ...
 

USERS
5 Komen untuk "Cara Mudah Hilangkan Sakit Kepala"

tq for sharing...
nanti nak cuba la..

waaah thanks for info. da lama sakit kepala hehe :D

ooo belum cuba lagi ni... bagusnya.

p/s: terjah sini dari segmen mak dara..

DISCLAIMER: All content provided on this "Aynorablogs.Com – Inspirasi Wanita" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Aynorablogs.Com – Inspirasi Wanita will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Back To Top