Header Ads

Menang RM200 Dari Contest Petua Dan Herba KongsiBersamaNora


Advertisement
Menang RM200 Dari Contest Petua Dan Herba KongsiBersamaNora. Siapa sangka saya menang juga akhirnya dalam contest petua dan herba KongsiBersamaNora. Walaupun cabarannya agak besar juga, sebab kena tulis artikel pasal herba dan petua, namun itu tak jadi masalah. Sebab selama ini pun saya banyak buat pembacaan, kajian sumber, dan menulis tentang khasiat herba dan petua.

Anda boleh baca artikel koleksi petua dan tips sihat pada pautan berikut:


Menang RM200 Dari Contest Petua Dan Herba KongsiBersamaNora 


Sewaktu join contest petua dan herba tersebut, saya cuma nak kongsikan khasiat herba kunyit kepada pembaca di luar sana. Namun begitu, saya terfikir apa gunanya artikel khasiat herba yang bagus jika tidak dapat dibaca oleh ramai orang. Jadi, saya terapkan sedikit demi sedikit unsur SEO dalam artikel saya supaya sampai kepada medium yang luas. Antaranya:

1. Saya pasang heading tag yang betul seperti H1, H2 & H3
2. Dalam perenggan pertama ulang semula keywords beberapa kali
3. Buat inbound link dengan artikel yang telah establish dalam blog
4. Menulis lebih daripada 300 patah perkataan

Itu antara tips SEO yang saya selalu praktikkan. Alhamdulillah, ia membuahkan hasil juga. Untuk info, berikut saya sertakan senarai pemenang sepertimana telah diumumkan tempohari.

Senarai pemenang contest petua dan herba KongsiBersamaNora


Di bawah ini adalah senarai pemenang dan markah untuk kategori artikel paling kreatif dan memiliki info-info yang berguna.  Saya dapat tempat ketiga melalui blog aynorablogs.com dan menang RM100.
   
Menang RM200 Dari Contest Petua Dan Herba KongsiBersamaNora 

Sementara itu, untuk kategori SEO saya mendapat tempat kedua dan menang lagi RM100. Jadi jumlah wang dimenangi adalah RM200. Alhamdulillah...

Untuk info sepenuhnya boleh layari blog berikut:

Selamat membaca. Sebarkan info...

2 comments:

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.