Pakej Kombo Hadiah Buat Semua Di Bookcafe

Pakej Kombo Hadiah Buat Semua | Bookcafe dengan bangganya membawakan pakej kombo buku yang bertemakan keluarga iaitu Hadiah buat anak, Hadiah buat sahabat, Hadiah buat suami, dan banyak lagi. Pakej kombo ini saya merasakan amat sesuai dijadikan pakej hadiah yang sungguh istimewa dan jarang diberikan orang buat masa ini.

Apa lagi, jika anda mahukan kelainan dengan memberikan buku-buku istimewa kepada insan tersayang, marilah dapatkan pakej kombo hadiah buat semua di Bookcafe ini.



Pakej Kombo Hadiah Buat Semua Di Bookcafe 


 

#PAKEJ KOMBO HADIAH BUAT SEMUA
HARGA ASAL: RM120.00
HARGA PROMOSI: RM50.00

Kandungan pakej:
**Hadiah Buat Suami
**Hadiah Buat Anak
**Hadiah Buat Sahabat
**DVD Hadiah Buat Anak
**Kotak Hitam Emas


Antara buku dalam pakej kombo hadiah buat semua ini adalah buku HADIAH BUAT ANAK.

Sedutan dari Hadiah Buat Anak daripada website Bookcafe;

Buku Hadiah Buat Anak (HBA) merupakan catatan perjalanan menakjubkan. Ia menceritakan kisah kehidupan dialami Ayah sekitar tahun 1970an sehingga kini. Plot berkisahkan tentang kehidupan, pelajaran, percintaan, luar negara dan keluarga. HBA sangat tinggi nilainya. Tieha membaca catatan Ayah ini dengan perasaan mendalam. HBA memberi kesedaran kepada Tieha betapa pentingnya peranan doa dalam kehidupan. Kita mengejar akhirat untuk dunia. Buat rakan-rakan seusia Tieha bacalah buku ini. Buku ini sangat bermotivasi dalam proses mengejar apa yang diidamkan. Kita mhau berada dalam sebuah keluarga sakinah.

-Tieha, anak, Pelajar Tingkatan tiga Sekolah Menengah Tinggi Tengku Ampuan Jemaah.

Hadiah Buat Anak (HBA) merupakan flashback kehidupan. Lebih 23 tahun sepatutnya Azrai mengenali Ayah dan Mama. Minus masa awal kehidupan, ingatan bersama keduanya sangat singat tetapi menempuh pelbagai fasa. Setiap satu tahap berbeza-beza. Membaca HBA mengembalikan ingatan kepada banyak perkara. Bab TAWARAN membuat air mata berderai. Hadiah seorang anak, tidak lain dari menggembirakan hati ibu bapa. pada usia remaja, tanda aras membanggakan Ayah dan Mama sentiasa melalui pencapaian akademik. Bilangan A dan mengejar kerjaya baik menjadi keutamaan.

-Ahmad Haris Azrai Muhd Kamil, Anak, Alumni MRSM.

Semoga pakej kombo hadiah buat semua jadi alternatif baru pemberian hadiah sekaligus menggalakkan minat membaca kepada si penerimanya.

#bookcafe

No comments

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.