Enter your keyword

24 November, 2016

Dapatkan Alat Tulis Beg Sekolah Boboiboy Upin Ipin Di Bookcafe

Dapatkan Alat Tulis Beg sekolah Boboiboy Upin Ipin Di Bookcafe - Siapa yang tak kenal dengan karekter Upin & Ipin dan Boboiboy buat masa ni, dari kanak-kanak hingga orang dewasa pun ikut menggemari watak yang dibawakan.

Sampaikan semua peralatan mainan, beg sekokah, alat tulis, botol minuman dan banyak lagi merchandise dihasilkan mengikut karekter kartun terkenal di Malaysia itu.

Sempena cuti sekolah dan kempen kembali ke sekolah, pihak Bookcafe ada membuat jualan pelbagai merchandise Boboiboy dan Upin Ipin untuk dimiliki oleh anak-anak anda.

Dapatkan Alat Tulis Beg sekolah Boboiboy Upin Ipin Di Bookcafe



Semua keperluan untuk anak-anak anda, seperti beg sekolah, bekas air, payung dan sebagainya ada di Bookcafe. Cuma klik pada pautan di bawah atau pun klik pada gambar banner di atas.

Alat tulis dan beg sekolah Boboiboy boleh dibeli terus dari Bookcafe. Senang nya kan?? 

Apa tunggu lagi. Jangan tunggu lama-lama ya adik-adik!! 

[Dapatkan Di sini] Merchandise Boiboiboy & Upin Ipin 

Kalau nak tengok-tengok je, boleh klik pada pautan di atas. Kalau dah tersuka boleh terus beli untuk anak-anak anda..

Bila dah dapat beg Boboiboy dan alat tulis Upin Ipin, pasti anak-anak gembira naik sekolah nanti.

Selamat membeli belah..

No comments:

Post a Comment

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.