Lifestyle Resepi Info Terbaik

Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple

Baca : GAMBAR LOKASI ....
Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple. Bungkusan warna ungu @ purple roti Gardenia. Pernah makan tak? Kalau tak pernah cuba lah beli dan rasai sendiri. Dia roti gandum yang memang agak kasar tekstur dia. Macam ada serat gandum dia terang-terang. Anda boleh nampak sendiri. Ini 1st time saya cuba dan warna roti agak gelap. Bila ditekan rasa lembut. Bila masuk mulut rasa kasar dan macam susah nak telan.. haha..

Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple

Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple

Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple

Saya buat telur hancur yang siap perasa dengan cincang bawang merah. Kemudian sertakan dengan daun salad untuk rasa yang rangup. Rasanya.. sedap lah sebab ada telur berperisa tu. Jika tidak korang akan rasa tawar je. Roti gardenia bungkusan ungu ni sesuai untuk korang yang sedang berdiet kerana ia mengenyangkan dan tahan lapar. 

Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple



Sandwich Telur Dengan Roti Gardenia Purple

Gitu lah caranya saya buat sandwich telur daun salad dengan roti gardenia ungu. Rotinya warna agak coklat hitam tetapi bungkusan dia yang purple. Hehe...

Memang menyihatkan makan roti gandum ni. Memang digalakkan sebenarnya.. tapi nak habiskan yang sekeping pun susah. Itulah cabarannya.

Semoga kita dapat bersabar makan dengan makanan yang kita tak suka tapi itu sebenarnya yang terbaik buat kita.

Post You May Like ....


Catat Ulasan

0 Ulasan

close