Header Ads

Dapat Cek Nuffnang Lagi


Advertisement
Semenjak blog saya dinaiktaraf dengan lebih mesra SEO dan responsif, income dari IKLAN Nuffnang semakin bertambah nampaknya. Saya bukan saja boleh cashout earning Nuffnang setiap bulan malahan CPUV pun semakin meriah.

Terima kasih Nuffnang.

Kerana...masih mempercayai saya dan aynorablogs untuk sama-sama membangunkan sektor pengiklanan melalui medium blog yang tiada sempadan ini.


Dapat Cek Nuffnang Lagi 



Dapat Cek Nuffnang Lagi

Memasang iklan Nuffnang di blog adalah salah satu cara jana income part time paling mudah. Kita tidak perlu bersusah payah jual produk sebaliknya promote iklan yang Nuffnang beri pada kita dengan kreativiti sendiri.

Sekarang pun Nuffnang ada iklan mobile yang sesuai untuk mereka yang melayari blog melalui smart phone. Iklan nya responsive sesuai untuk semua peranti. Jadi jangan lupa untuk pasang 'ad mobile' Nuffnang tu ya..

Bagi anda yang baru nak letak iklan Nuffnang di blog masing-masing, pasang ketiga-tiga jenis iklan mereka. Sebab, masing-masing ada kekuatan sendiri. Lebih baik pasang terus dalam template. Setiap kali orang klik artikel anda, akan muncullah iklan Nuffnang yang dipasang itu.

Baiklah.

Selamat berjaya. Gagal sekali bukan bermakna penghujung usaha anda. Ia sebenarnya menunjukkan bahawa anda adalah seorang yang layak melalui jatuh bangun sebelum mengecapi kejayaan yang sejati.

#sebarkan bahagia..
Advertisement

4 comments:

  1. tahniah! hsna baru sekali dapat cash out..itupon jenuh menunggu.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah jugak utk awak Husna. Usaha lebih lagi..

      Delete
  2. Alhamdulillah syukur...tahniah ya...

    ReplyDelete

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.