Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

KOLEKSI BARANG KEMAS HABIB JEWELS ANTARA YANG TERBAIK!! 

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels. Haii uolss, peminat barang kemas 916 apa khabar korang? Masih menambah koleksi sedia ada? Atau tunggu harga emas turun lagi? Saya masih "semangat" beli emas tapi beli ikut bajet la. Kalau bulan ni banyak duit dah guna beli keperluan lain, saya akan beli emas yang murah sikit, yang penting tetap beli secara konsisten. Kali ni saya tambah koleksi HJ saya. Beli apa tu? Oh.. saya beli cincin berlian dan emas 916.

Jenama Habib memang menawan dan kemasan rekaan nya tak dapat dinafikan lagi. Kalau uoals bandingkan produk emas syarikat lokal yang lain, Habib Jewels memang susah nak ditandingi. Namun biasalah, ada caj upah yang agak mahal jugak.

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

Tambah Koleksi Barang Kemas Dari Habib Jewels

Kali ni saya grab cincin berlian dengan cincin emas 916. Beli 2 terus sebab ada potongan harga masa tu, kiranya jualan promosi. Dua cincin bajet ni lebih kurang 4 gm aje beratnya. 

Kemudian, kehalusan rekaan dia memang amat mengkagumkan. Saya dah dari zaman anak dara lagi dah jadi peminat HJ. So kiranya tak terkejutlah dengan harga item emasnya. Korang boleh bandingkan sendiri.

Namun kerana suka dengan designnya, maka saya beli lagi barangan kemas dari Habib Jewels.

Semoga korang pun masih membeli barang kemas walau harganya ada turun dan naik. Boleh pakai, simpan atau pelaburan. Orite 👌👌

Catat Ulasan

0 Ulasan

close