Jumlah Pageview Selalu Memberikan Semangat Untuk Terus Menulis!

Jumlah Pageview Selalu Memberikan Semangat Untuk Terus Menulis! Writing is my passion aside my original job. Hehe.. menulis memberikan terapi, mengasah minda dan membuatkan kita lebih banyak tahu pelbagai perkara. Menulislah selagi mampu, dan pastikan tulisan anda itu membawa manafaat kepada seisi alam.. 

Menulis lah dengan ikhlas, tidak memaksa atau terpaksa. Lagi satu, jangan mengharap orang komen atau like apa yang kita tulis itu, kerana setiap orang ada cara tersendiri untuk menghargai tulisan kita. Hormati perbezaan pendapat orang lain, jika baik kita share. Jika tak baik kita tinggalkan je..
Baca : Lebih 500 Resepi Sedap Dan Mudah Untuk Dicuba!!💖💥
berkaitan resepi mudah, resepi sedap, masakan kampung, macam-macam resepi, menu sarapan, menu lauk-pauk tengahari, menu makan malam, kuih muih, kuih raya tradisional, resepi yang mudah untuk dicuba

Jumlah Pageview Selalu Memberikan Semangat Untuk Terus Menulis!


Salah satu faktor penyuntik semangat saya menulis adalah jumlah pageview saban hari yang ada naik dan naik lagi. Walau pertambahan 100 PV pun saya dah suka. 

Jumlah Pageview Selalu Memberikan Semangat Untuk Terus Menulis!

Gambar atas, anggaran PV sebulan, 477,000. Alhamdulillah..

Jumlah Pageview Selalu Memberikan Semangat Untuk Terus Menulis!

Jumlah pageview sepanjang masa di aynorablogs.com setakat bulan Januari 2022 adalah lebih 41 juta.

Bukan mudah ya nak kekalkan momentum menulis setiap hari, apatah lagi kita ada kerjaya hakiki yang wajib diutamakan.

Dan, kerana adanya pekerjaan yang mesti di dahulukan, maka waktu menulis saya agak kucar kacir. Namun saya menulis pada waktu seperti berikut:

1. Jam 7.00 - 8.00 pagi - buat draf
2. Waktu rehat 1.00 - 2.00 petang - tambah konten/ modify
3. Jam 6.00 - 7.00 petang - kemaskini tambah input
4. 9.00 malam ke atas - Cuba terbitkan entry

Begitulah gambaran waktu saya menulis, kadang-kadang draf dah lama tapi tak sempat publish sebab tak cukup bahan. 

Begitulah cabarannya. Lagi satu, untuk lebih mudah, saya akan menulis menggunakan handphone je. Kat mana-mana boleh amend entry. Hehe..

Semoga anda semua diberikan kekuatan untuk menulis dalam apa jua cabang media sosial demi minat yang anda pertahankan.

Catat Ulasan

1 Ulasan

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

close