


Total makan lunch kita orang RM278-40. SST & Service Tax je dah RM28-40. Alhamdulillah, makan sampai habis. Cuma salad Caiser with shrimp dan kek Shinjuku kami tapaw bawa balik.
Info Yang Anda Cari:
Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe
Kenyang, memang amat kekenyangan habiskan menu yang di order. Keseluruhan ada 14 menu yang di pesan termasuklah air. Antara menu yang kami order adalah Irish lambshank, nasi goreng Thai 2 set, Macaroni Cheese, Fish n Chips dan lain-lain lagi.





Set starter Platter



Irish Lamb Shank with a bun



Air yang kami order iced strawberry matcha latte itu adalah menu baru di Secret Recipe. Kami order 2 je sebab kita belum tahu rasanya, kan.. yang lain ada juga order strawberry chocolate with ice cream, dan ais kosong juga. Lepas tu ada add on apa lagi entah.. haha😀😀
Sebelum si adik nak terbang jauh nanti, kita belanja makan kedai-kedai yang jarang pergi dan rasai menu dan citarasa baru dalam makanan. Tak de la dia rindu makanan Malaysia nanti.
Aynorablogs - Info & Lifestyle - Segala sesuatu dalam hidup ini akan pergi dan tidak pernah lagi kembali kecuali DOA. Ia pergi dengan HARAPAN dan Ia kembali dengan REDHA dan KURNIA.


0 Comments
Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.