6/recent/ticker-posts

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe. Selepas selesai membeli kelengkapan bag dan baju anak bujang bongsu, kami pergi cari makan pulak. Since kami berada di Aeon Bukit Indah, yang kosong hanya Secret Recipe.. Maka lunch la kami di situ. Dah berdebar ni menunggu bujang dua orang ni nak order apa. Saya dan ayahnya simple je, makan nasi goreng udang pun kenyang. 

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Total makan lunch kita orang RM278-40. SST & Service Tax je dah RM28-40. Alhamdulillah, makan sampai habis. Cuma salad Caiser with shrimp dan kek Shinjuku kami tapaw bawa balik.
Info Yang Anda Cari:

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe


Kenyang, memang amat kekenyangan habiskan menu yang di order. Keseluruhan ada 14 menu yang di pesan termasuklah air. Antara menu yang kami order adalah Irish lambshank, nasi goreng Thai 2 set, Macaroni Cheese, Fish n Chips dan lain-lain lagi.

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Set starter Platter


Dalam set starter Platter ni ada wantan goreng, popia goreng, sate campur, ayam goreng cheese. Ini set untuk 3 orang sebab semua item ada 3 je.. 

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Irish Lamb Shank with a bun


Irish lambshank ni lembut giler, juicy.. dengan kuah blackpepper dan mash potato. 

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Lunch Macam-Macam Di Secret Recipe

Air yang kami order iced strawberry matcha latte itu adalah menu baru di Secret Recipe. Kami order 2 je sebab kita belum tahu rasanya, kan.. yang lain ada juga order strawberry chocolate with ice cream, dan ais kosong juga. Lepas tu ada add on apa lagi entah.. haha😀😀

Sebelum si adik nak terbang jauh nanti, kita belanja makan kedai-kedai yang jarang pergi dan rasai menu dan citarasa baru dalam makanan. Tak de la dia rindu makanan Malaysia nanti.

Disyorkan Untuk Anda:

Get this widget
Aynorablogs - Info & Lifestyle - Segala sesuatu dalam hidup ini akan pergi dan tidak pernah lagi kembali kecuali DOA. Ia pergi dengan HARAPAN dan Ia kembali dengan REDHA dan KURNIA.

Post a Comment

0 Comments

Ad Code