Header Ads

Dinner Sup Ekor Dengan Tomyam Pembuka Selera


Teruskan baca info dan tips terbaik ini.. Dinner Sup Ekor Dengan Tomyam Pembuka Selera
Santai dinner sup ekor. Saya sorang makan pun boleh habis. Sedap tu.. terutama bila perut lapar dan korang tengah tak sedap tekak. Rasa nak makan sup-sup je.. jadilah order sup ekor yang yummy macam saya ni. Tapi tak murah juga sup ekor, saya order untuk sorang makan pun dah RM7.00. Isi ada dalam 4 ekor kontot.. haha..

Juadah saya cukup dengan nasi putih, telur dadar dan sup ekor. Alhamdulillah.. habis semangkuk sup ekor ala Thai.

Dinner Sup Ekor Dengan Tomyam Pembuka Selera

Santai Dinner Sup Ekor Dengan Tomyam


Dalam seminggu, sekali kami akan makan diluar. Pilih restoran yang suka dan sedap masakannya, kami akan singgah. Ada sesetengah restoran yang rasa masakannya sama saja, ada standard atau ISO orang kata.. ada pula minggu lepas pergi, bila pergi kali ni, makanannya out pula. Napa boleh jadi gitu??


Sup ekor yang saya order, untuk makan sorang. Supnya sedap tapi tang ekornya ada liat sikit. Namun, ia tetap sedap pada tekak saya.



Yang hujung sikit tu, tomyam campur. Yang ni memang sedap. Thumb ups orang kata..


Balik rumah je makan rambutan pula. Yang ni rambutan tak sekolah gamaknya sebab isi dan kulit biji rambutan melekat. Susah nak makan. Yang ni ada orang bagi, by the way.. dah rezeki kita dapat macam tu. Si pemberi pun tak tahu jika isi rambutannya okay atau tidak. Kan? Itukan rahsia Allah..

Semoga anda dan keluarga dalam keadaan sihat dan ceria dan dapat makan dinner bersama-sama walau dengan lauk yang sederhana. Apa adanya.. betul tak?

No comments

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.