Cara Buat Biskut Dahlia Simple 3 Bahan

Advertisement

Cara Buat Biskut Dahlia Simple 3 Bahan. Dah dekat puasa, lepas tu raya. Bila raya sibuk nak buat biskut raya pulak. Kalau malas, beli je kat bazaar ramadan. Berbalang-balang boleh dapat. Cepat dan ongkos pun kena padat.


Tapi, jika sekarang ni tengah duduk sorang-sorang, anda teringin nak makan biskut dahlia, boleh lah cuba biskut dahlia simple 3 bahan je..


3 bahan biskut dahlia:


500 gm tepung jagung

250 gm buttercup

250 gm susu pekat


Cara Buat Biskut Dahlia Simple 3 Bahan


Cara Buat Biskut Dahlia Simple 3 Bahan  


1. Gaulkan tepung jagung & buttercup 

2. Dah jd mcm serbuk roti, masukkn susu pekat

3. Last sekali, tekan lah ikut acuan 


Siap! Inti atas dia ikut lah nk letak apa-apa. Ikut kreatif sendiri.


Selamat mencuba!


Credit : Sharina Shri MT

No comments

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.

Powered by Blogger.