Lifestyle, Resepi, Keluarga Dan Informasi Terbaik

Pulut Durian Sedap Hidangan Sarapan Pagi

Pulut Durian Sedap Hidangan Sarapan Pagi. Pepagi dah makan durian? Apa salahnya, kan? Ada durian dan pulut, kita makan dengan santan kelapa pekat-pekat. Sedapnya.. 

Kalau teringin nak makan pulut durian, anda boleh klik pada pautan di bawah ni umtuk resepinya. Cuba, jangan tak cuba.. hehe

Resepi Pulut Durian Dengan Santan Kelapa Paling Sedap

Pulut Durian Sedap


Pulut Durian Sedap Hidangan Sarapan Pagi


Nak makan durian atau pulut durian, tak kira masa dik.. kalau ada rezeki dah depan mata, kita makan seadanya.

Pulut durian ni kami dapat percuma bila beli durian box dari Bizmilla. Setiap order dapat 1 box pulut durian free.

Resepi Pulut Durian

Sedap dapat makan pulut durian ni, antara dessert faveret kami bila tiba musim durian.

Kat tempat kami ni ramai je yang jual pulut durian, harga pun berbeza-beza ikut jenis durian. Kebanyakan orang buat pulut durian dengan durian yang murah sikit seperti durian k√†win, D24 dan lainnya. Kalau kita beli Musang King, nak makan dengan pulut durian buat sendiri.. terpulang. 

Sebenarnya kos nak buat pulut durian tak mahal tau, beli beras pulut, beli kelapa parut dan ada durian. Dah boleh dah.. ✌✌

Ada juga yang ambil kesempatan pada musim durian ni pelbagaikan makanan dan menu ikut selera masing-masing. Ada yang buat tempoyak, serawa durian, buat bubur durian dan macam-macam lagi.

Yang penting kita manfaatkan apa yang ada di sekeliling kita dengan sebaik-baiknya.

Post a Comment

0 Comments

close