Cara Kuruskan Badan Tanpa Berlapar Dengan Lemon Biji Selasih 

Cara Kuruskan Badan Tanpa Berlapar Dengan Lemon Biji Selasih. Kalau korang nak ikuti cara kurus dengan minum air biji selasih, inilah masanya. Saya ada share kat bawah cara melakukannya, dengan amat mudah sekali. Dah lah senang, murah pulak tu. Biji selasih korang boleh beli dekat Shopee. Tapi kena berhati-hati, carilah yang halal. Okay ✌✌

Cara Kuruskan Badan Tanpa Berlapar Dengan Lemon Biji Selasih

Baca : Lebih 500 Resepi Sedap Dan Mudah Untuk Dicuba!!💖💥
berkaitan resepi mudah, resepi sedap, masakan kampung, macam-macam resepi, menu sarapan, menu lauk-pauk tengahari, menu makan malam, kuih muih, kuih raya tradisional, resepi yang mudah untuk dicuba

Cara Kuruskan Badan Tanpa Berlapar


Amalkan cara ini pada waktu malam supaya tak rasa nak makan nasi malam. Macam mana caranya? Iaitu dengan mengamalkan pengambilan biji selasih atau chia seed. 

Sebelum tu, kita tengok dulu khasiat biji selasih. Antaranya:- 

1. Dapat menahan rasa lapar 
2. Membantu mengecilkan perut yg búncit 
3. Menurunkan beràt badan 
4. menguatkan imun system dlm bdn 
5. Menyembuhkan sembelit & perut kembung 
6. Mampu mengubati bàtuk 
7. Meredakan stress 
8. Meredakan gangguan pernafasan ( asma & bronchitis ) 
9. Menurunkan kadar gula dlm badan 
10. Menguatkan tulang 
11. Menyembuhkan sàkit gigi dan kepala dan byk lagi. 

Contohnya jika korang nak buat menu ni untuk hilangkan perut buncit dan nak kurus, begini caranya.

1. Sediakan segelas air biasa dan masukkan 2 hiris lemon.

2. Kemudian, masukkan satu sudu makan biji selasih. Tunggu sampai kembang sepenuhnya. 

Siap, boleh diminum. Kemudian tak rasa lapar untuk malam tu.. Lemon Biji Selasih kurang manis dan suam suam, memang bagus untuk program diet. 

Buat satu kali sehari sahaja. Selamat mencuba.

Catat Ulasan

0 Ulasan

close