Lifestyle Resepi Info Terbaik

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap! Haii.. makan apalah agaknya dinner ya? Makan malam korang mesti sedap-sedap kan? Saya tak tau nak makan apa dah, at last masak maggi 2 bungkus untuk 2 orang. Pilihan maggi adalah Maggi pedas giler, perisa tomyam.

Pedas ke?? Pedas sangatt pada lidah saya. Pada orang lain tak tau la..

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!


Maggi pedas giler memang pedas!! Sampai bergelas-gelas air saya teguk. Akhirnya saya hanya makan maggi dia je, kuahnya saya buang. Masa buat tu, saya hiriskan bawang merah dan sedikit sayur.

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Kalau korang rajin, boleh lah letak udang, sotong dan sebagainya. Mungkin rasa tomyam tu lebih naik.. 

Pecahkan telur bila maggi dah nak masak dan lembut. Jangan kacau selalu untuk dapatkan bentuk telur yang lebih elok.

Bila dah masak, makan ketika masih panas. Barulah sedap dan segar rasa maggi pedas giler korang tu!

Maggi Pedas Giler Pecah Telur Pun Sedap!

Kalau tak tau nak makan apa untuk dinner, bolehlah cari maggi dalam kabinet dapur tu. Manalah tahu dah lama dibeli tapi tak masak-masak. Terlupa kut?? Hehe..
 
Baca : GAMBAR POST TERBARU ....

Post You May Like ....


Catat Ulasan

0 Ulasan

close